Bloggarkiv

mandag, desember 29, 2008

2008 HITS

1. Året jeg flyttet hjemmefra, men med tidenes mykeste overgang.

2. Året jeg oppdaget hverdagskjolen (hvem trenger bukser?)

3. Året jeg fikk drømmejobben.

4. Mitt første single år siden 2002 (bu).

5. Året jeg begynte på Blindern.

6. Mitt siste år som tenåring.

7. Året jeg både skulle flytte til London, Oslo, bli arkitekt, gi ut debutplate, bo i fjellet med sauer og skrive min første roman, men fant ut at jeg har litt for mange ambisjoner.

8. Året Kim Karlsen og jeg sa farvel.

9. Året jeg innså hvor ung og liten jeg egentlig er.

10. Året jeg var russ.

11. Året vi feiret Wergeland.

12. Året rakketter ble forbudt.

13. Mitt første år uten nyttårsaftenplaner.

14. Året jeg jobbet hardest.

15. Året jeg var mest misfornøyd med resultatet.

16. Året jeg fikk enda flere gode venner.

17. Året jeg lærte at jeg snorker når jeg har drukket mye.

18. Året jeg drakk for mye.

19. Året jeg gjenoppdaget tegneserier.

20. Året jeg ble mørkeredd igjen (BOB).

21. Året jeg innså at jeg ikke vet hva jeg vil i noen tilfeller.

22. Året jeg lo mest.

23. Året jeg oppdaget øltesten!

24. Året Ingrid og jeg fylte 15 år.

25. Året jeg leste min første Steinbeck.

26. Året jeg begynte på Beat-litteraturen.

27. Året jeg for første gang ville ha førerkort, slik at jeg kan kjøre Pacific Coast Highway.

28. Året jeg fikk et anarkistisk syn på penger og handel. Farfar har rubbed of on me.

29. Året jeg lærte meg korrekt britisk uttale.

30. Året jeg aldri ble mer enn betatt, men til gjengjeld ble det i hytt og pine.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nr. 22 er jækla bra, da, hva?

Solveig sa...

Ja, og 16.!

Anonym sa...

:)
Hurra for bændvænna!

Anonym sa...

nr. 24 vinner :D