Bloggarkiv

onsdag, januar 28, 2009

Jeg er visst ikke noe flink til å blogge

Det er av en eller annen grunn svært fristende å slette hele denne bloggen. Og den gamle. Og aldri blogge igjen. Når jeg ser på bloggpostene mine fra første året jeg hadde en blogg, så var det jo syyyyykt med aktivitet (Fra min side, i hvert fall:) )! Jeg kommer aldri til å finne tilbake til den bloggmotivasjonen igjen. Så hvorfor fortsetter jeg?

Kanskje fordi jeg har blitt vant til å ha dette stedet å lufte mine meninger og tanker (om de er enn så overfladiske). Jeg tviler på at jeg kunne gått lenge uten å starte opp en ny en, så hvorfor slette denne i utgangspunktet?

Gaah.

Samtidig syns jeg egentlig ikke jeg har skrevet et godt innlegg på over et år.

Oh, well. Uansett, kom på UKA! Her blir det fem feiende flotte barer med duggfrisk øl og masse konserter (av varierende kvalitet), og i tillegg en utrolig morsom revy som jeg så for første gang i går, og jeg lo og lo og lo til jeg gråt! Hele hurven anbefales på det sterkeste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dette fenomenet er jeg kjent med. Når jeg ikke er fornøyd med noe nøler jeg ikke så lenge før jeg river alt fra hverandre og prøver å sette det sammen på en ny måte. Helst før jeg har tenkt det gjennom skikkelig.

Hvis du ikke er fornøyd syns jeg det bare skal være å endre i vei. Tenk anderledes. Hvis du kommer til å få lyst til å lufte tanker en sjelden gang, finnes det en annen måte å gjøre det på? Facebook-notes? Skrive det på papir og sende det i konvolutt til en venn? En fin notisbok (selv har jeg kjøpt en moleskine som er for fin til at jeg tør å skrive i den) som du kan skrive ting i for så å fotografere/scanne og legge ut på Flickr? Elisabeth hadde en gang en "blogg" som besto av små bilder og lapper med tanker på, festet med en stor binders.

Jeg fikk sannelig lyst til å gjøre den Flickr-tingen selv...