Bloggarkiv

tirsdag, november 11, 2008

I dag er livet bra:) Jeg liker november ganske godt foreløbig egentlig. Alle på Blindern hater november, men jeg syns ikke det er så ille. Du får stadig mindre undervisning og alle oppgavene dine er levert, så det er mye mindre arbeid. Men det blir vel litt verre når jeg innser at det er tre uker til eksamen (tre uker!?).

I dag fikk jeg min første A :D Hihi. Og jeg er fast bestemt på å klare det på eksamen også.

Også har Kristin og jeg laget en aldeles herlig eksamenstavle. Vi har et avansert markeringstusj-system og masse fænsi skriblerier. Egen kolonne for "things to share" også. Seksi.

I morgen skal jeg på jobb på Platekompaniet igjen, og jeg gleder meg. Håper bare det ikke blir kjempeskummelt med alle musikkmenneskene som blir utålmodige når jeg prøver å lete frem det de skal ha og bruker altfor lang tid. Men jeg må jo bare gjøre så godt jeg kan, tross alt. Og jeg kommer ikke til å lære meg å gjøre det fort før jeg har gjort det en million ganger, så det er vel bare å sette i gang. Håper bare jeg ikke møter på en skikkelig snørrhoven kar som skal teste ut kunnskapene mine om obskur metall. Det kan bli trist.

Ingen kommentarer: