Bloggarkiv

tirsdag, september 16, 2008

I dag er jeg litt lei. Jeg er litt lei av å ikke vite helt hva jeg driver med. Hva det vil si at jeg studerer engelsk. Hvordan blir eksamen? Ligger jeg godt an foreløbig? Er det en hel haug med ting jeg burde gjøre utenom å lese det professoren sier jeg skal lese? Hvordan gikk oppgaven min?

Jeg har det så innmari bra egentlig, og det er litt skummelt. Jeg har så mye å finne på at jeg må velge bort ting, for jeg får ikke tid til alt og alle. Jeg har ei romvenninne som er helt super å bo med, i kveld skal jeg ut med tre venner fra videregående, hvorav en er hjemme på perm og jeg gleder meg enormt til å se han.

Jeg er lei av å lete etter jobber. Jeg er litt lei av å være singel. Men jeg er litt lei av gutter også. Jeg er lei av exfac, etter fem forelesninger. Og snart, mye snarere enn jeg trodde, må jeg begynne å tenke litt på hvordan jeg faktisk skal bygge opp denne bachelorgraden. For det er jo så innmari mange emner som bare undervises om høsten! Jeg er lei av å tenke, og at jeg må finne ut ting selv. For det er jeg egentlig skikkelig dårlig på. Teite Solveig. Teit. Blæ.

Ingen kommentarer: