Bloggarkiv

tirsdag, juni 09, 2009

Det er sommer, det er sol og det er... tirsdag.

Jeg har eksamen.

I "Den Litterære Hamsun". Det er i og for seg ikke så ille, jeg liker Hamsun, han er interessant, yndlingsforfatter kanskje til og med. Og jeg har heller ikke noe særlig i mot hjemmeeksamen som form. Men. Det er sommer og det er sol, og jeg vil mye heller være med mine kjære enn med andre livstrøtte Sophus Bugge-lesesalsmennesker. Jeg har ikke lyst til å sitte inne og skrive.

Men samtidig har jeg lyst til å skrive den beste Hamsun-oppgaven som noensinne er skrevet av en bachelorstudent på språkprogrammet med engelsk som studieretning. Det burde egentlig ikke bli så vanskelig i og med at jeg antageligvis er den første som gjør det.

Hva? Om jeg hadde noe mer på hjertet?

Ingen kommentarer: